Koppel-C
Koppel-C is een no-nonsense communicatiebureau met slagkracht in de breedste zin van het woord. Effectieve benadering van welke doelgroep dan ook. De drijvende kracht achter Koppel-C is Harry Katstra. Een oude rot in het communicatievak. Hij wordt omringd door een netwerk van uitsluitend professionals. Koppel-C is een broedplaats. Daarmee ontstaat meerwaarde, synergie en slagvaardigheid. Binnen het netwerk worden expertise en kwaliteiten aan elkaar gekoppeld. Juist de combinatie van de talenten maakt ons sterk. Wij zijn voor geen kleintje vervaard. Of het nu gaat om ogenschijnlijk kleine klussen of (hele) grote.
Koppel-C beweegt zich naast de hoofdonderdelen crisiscommunicatie en communicatie bij veranderingen op de ook op de volgende terreinen:
Advies. Compact en doelgericht. Geen theoretische dikke rapporten, maar slagvaardige communicatieadviezen. Uiteraard ontwikkeld op basis van recente theorieën en kennis van de steeds veranderende communicatiemiddelen. Strategie en doelgroep staan altijd centraal.
Projectcommunicatie. Wat is het (communicatieve) probleem en hoe lossen we het op. Bij projectcommunicatie is ons uitgangspunt dat we gaan zitten op de stoel van de ontvanger. Aan welke informatie heeft de ontvanger behoefte. Omgevingsanalyses vormen daarbij een belangrijk meetpunt. Op basis hiervan wordt een concreet plan van aanpak gemaakt en vervolgens uitgevoerd. Daarbij maken wij gebruik van traditionele middelen, maar zeker ook nieuwe communicatiemethoden.
Tekstproducties. Koppel-C beschikt over zeer ervaren tekstschrijvers die hun sporen hebben verdiend. We leveren verschillende genres: journalistiek, informatief of verhalen met een glimlach. De doelgroep staat altijd centraal en de tekstbijdragen zijn effectief.
Grafische vormgeving. Gemak dient de mens. Onder dat motto is ook het vakgebied grafische vormgeving ondergebracht bij Koppel-C. Of het nu gaat om digitale media, zoals websites of nieuwsbrieven, of traditionele vormgeving van flyers, bedrijfsbladen en informatiebrochures.
Koppel-C-voorman Harry Katstra heeft langjarige ervaring op het gebied van strategische communicatie, maar voelt zich ook als een vis in het water bij de ontwikkeling van (nieuwe) communicatie-uitingen. Sterker nog, daar ligt volgens velen zijn kracht. Projectcommunicatie waarbij een vraagstuk van het begin tot het eind wordt gecreëerd. Jarenlang functioneerde hij als leidinggevende van communicatieteams bij overheidsinstanties. Hij adviseert op strategisch niveau colleges van burgemeester en wethouders, maar ook directies van verschillende organisaties. ‘Net even anders’, is zijn credo. Dat ‘net even anders’ komt ook tot uitdrukking in een aantal grote locatietheaterproducties waar hij als producent-directeur succesvol de leiding had. Hij is breed inzetbaar binnen zijn vakgebied. Met een enthousiaste pen, een doelgerichte aanpak en gevoel voor identiteit en (politieke) sensitiviteit. De enthousiaste pen is ook zichtbaar in de twee romans die hij op zijn naam heeft staan.