+31651387741

    Over ons

    Koppel-C bestaat uit een netwerk van louter professionals. Wij koppelen onze expertise en kwaliteiten aan elkaar. Wij zijn een koppel dat grote uitdagingen aan kan.

    Juist de combinatie van onze talenten maakt ons sterk.

     

    Ons Team
    • Harry Katstra
      Harry Katstra
      Strategisch adviseur/directeur
      Is directeur van Koppel-C. Hij heeft langjarige ervaring op het gebied van strategische communicatie, maar voelt zich ook als een vis in het water bij de ontwikkeling van (nieuwe) communicatie-uitingen. Sterker nog, daar ligt volgens velen zijn kracht. Projectcommunicatie waarbij een vraagstuk van het begin tot het eind wordt gecreëerd. Jarenlang functioneerde hij als leidinggevende van communicatieteams bij overheidsinstanties. Hij adviseert op strategisch niveau colleges van burgemeester en wethouders, maar ook directies van verschillende organisaties. ‘Net even anders’, is zijn credo. Dat ‘net even anders’ komt ook tot uitdrukking in een aantal grote locatietheaterproducties waar hij als producent-directeur succesvol de leiding had. Hij is breed inzetbaar binnen zijn vakgebied. Met een enthousiaste pen, een doelgerichte aanpak en gevoel voor identiteit en (politieke) sensitiviteit.
    • Hans Siepel
      Hans Siepel
      Advies en crisiscommunicatie
      Is schrijver, moderator, docent en adviseur op het gebied van risico-, crisis- en overheidscommunicatie. Hans heeft een brede visie. Hij weet als geen ander de buitenwereld in kaart te brengen en op basis daarvan strategische adviezen te verstrekken over de communicatieaanpak. Bovendien is hij een inspirerend ‘docent’ op het gebied van crisiscommunicatie. Hij weet op zowel bestuurlijk als uitvoerend niveau ‘het kussen op te schudden’. Hans Siepel heeft politicologie gestudeerd en heeft gewerkt in diverse communicatiefuncties. Hij begon in 1985 zijn loopbaan bij de toenmalige PPR Tweede Kamerfractie. Vervolgens was hij voorlichter en politiek coördinator van de GroenLinks Tweede Kamerfractie. In 1992 stapte hij over naar de NS. Daar bekleedde hij diverse communicatiefuncties. In 1997 werd hij plaatsvervangend directeur communicatie van het ministerie van BZK. Daar was hij mede verantwoordelijk voor de oprichting van het Expertise centrum voor risico en crisiscommunicatie (ERC).
    • Henk Eising
      Henk Eising
      Onderzoek en advies
      Is adviseur op het raakvlak van Marketing en Consumer Insights. Hij kent de consument als geen ander (of weet hoe hij die moet leren kennen) en weet op basis daarvan marketing plannen en activiteiten op hun potentiële succes in te schatten. Pragmatisch, creatief, scherpzinnig, verbaal en schriftelijk sterk zijn begrippen die op hem van toepassing zijn en daardoor uitstekend passen bij de doelstellingen van Koppel-C ! Na zijn studie Sociale Geografie startte hij in 1985 zijn carrière bij onderzoeksbureau Motivaction in Amsterdam, waar hij door de snelle groei van het bureau in korte tijd alle kneepjes van het marktonderzoeksvak leerde. Daarna vertrok hij naar Heineken Nederland en was als onderzoeker betrokken bij de opzet, verbetering en evaluatie van talloze marketing activiteiten en droeg op die manier bij aan de groei van het bedrijf. In 1996 lokte Heineken International hem naar Amsterdam, waar hij meewerkte aan de sterke internationale groei van het bedrijf, door het introduceren van een nieuw, wereldwijd toepasbaar segmentatie model, waardoor de specifieke behoeften van consumenten over de wereld in kaart konden worden gebracht. Henk maakte ook faam op het gebied van sponsoring en de evaluatie daarvan. Mede op basis van de ontwikkeling van een model daarvoor werd hij in 2008 gekozen tot Market Researcher van het jaar door de branche organisatie MOA.
    • Raymond Grimbergen
      Raymond Grimbergen
      Mediaproducties
      Is een televisiemaker pur sang. Na zijn studie aan de Academie voor Journalistiek rolde hij direct het vak in: eerst als redacteur maar al snel groeide hij door tot verslaggever, regisseur en cameraman. Hij beheerst alle disciplines van het televisievak, tot aan de eindmontage van vele populaire programma’s aan toe. Hij werkt voor alle grote productiebedrijven van Nederland en voor zowel de publieke als de commerciële omroepen. Op zijn CV prijken bekende realityshows als Ik Vertrek en Grenzeloos Verliefd, maar ook onderzoeksprogramma’s als Groeten van Max en Oorlogsgeheimen en dramaseries als Brugklas en Spotlight. Daarnaast heeft hij al vele bedrijfsfilms gemaakt, voor bekende merken als Philips, Rijkswaterstaat, Nuon en Heineken. Ook heeft Raymond meerdere videoclips gemaakt, bedenkt en ontwikkelt hij nieuwe televisieconcepten en houdt hij zich sinds kort bezig met de ontwikkeling van zowel fictiefilms als documentaires. Elke opdracht wordt tegen het licht gehouden: hoe is hier iets van te maken dat we nog niet eerder hebben gezien? Pas als het antwoord hierop duidelijk is, gaat hij aan de slag. Met tomeloze energie richting het eindresultaat.
    • Marleen Reus
      Marleen Reus
      Vormgeving
      Een tuindersdochter uit Lutjebroek. Ze volgde de HEAO in Amsterdam, maar pas daarna zag ze echt het licht. Ze deed grafische vormgeving aan de Kunstacademie in Utrecht. Sindsdien kan ze al haar creativiteit kwijt in haar werk. Als geen ander is zij in staat om zich in te leven in de belevingswereld van de opdrachtgever. Ze gaat niet over één nacht ijs. Leeft zich in. Zoekt door tot de juiste snaar is gevonden. Dat doet ze op een hele enthousiaste wijze. Voor Marleen is klantcontact heel belangrijk. Maar ze is ook een control-freak. Ze vindt het heerlijk om binnen een huisstijl de grenzen op te zoeken, maar verzint ook graag mooie dingen los van alle kaders. Dat levert vaak hele verrassende producten op. De tuindersdochter uit Lutjebroek begon haar  ‘carrière’  als vormgeefster bij een drukker. Daarna stapte zij over naar een ontwerpbureau in Amstelveen waar ze haar compagnon Maarten ontmoette. Samen gingen zij voor een landelijk wervings- en selectiebureau werken om daar alle communicatie uitingen vorm te geven. Elf jaar geleden vonden ze het tijd om voor zich zelf verder te gaan en zijn ze ontwerpbureau Recreatieparc gestart. Met als domicilie een oude bollenschuur. Jawel, in haar geboorteplaats Lutjebroek. Met succes. Ze werken voor een breed scala aan opdrachtgevers. Variërend van KLM tot aan de plaatselijke bloemkoolteler.
    • Lincy Blom
      Lincy Blom
      Nieuwe media
      Houdt ze zich binnen Koppel-C  bezig met adviezen over de inzet van social media, website usability en alle denkbare online uitingen. Als geen ander weet ze organisaties en bedrijven te adviseren over deze materie. Dat komt goed van pas want ‘nieuwe media’ is een product voor de toekomst en de mogelijkheden gaan veel verder dan alleen Facebook of Twitter. Lincy staat met beide benen op de grond. Een nuchtere Noord-Hollandse. Enthousiast, geen bla-bla, maar wel met een groot gevoel naar de behoeften van organisaties en bedrijven. Lincy Blom heeft Media, Informatie & Communicatie gestudeerd. Na afronding van haar studie heeft ze zich gespecialiseerd op het gebied van online marketing en social media.
    • Judith Katstra
      Judith Katstra
      Tekst en advies (dochter van)
      Staat als razende reporter doorgaans middenin het nieuws. In haar loopbaan als journalist heeft ze al heel wat grote gebeurtenissen verslagen voor landelijke media, zoals de moord op Theo van Gogh, de huldiging van het Nederlands elftal na het WK in Zuid-Afrika, de abdicatie van koningin Beatrix en de vliegramp met de MH17.  Ze komt op veel plekken, van het gemeentehuis tot een museum tot de rechtbank, en maakt (ingewikkelde) onderwerpen toegankelijk voor een groot publiek. Als insider in de journalistieke wereld weet ze als geen ander hoe je met een onderwerp de media kunt bereiken. En wat je daarbij vooral wel en vooral niet moet doen.  Schrijven vindt ze het leukste wat er is en daarbij treedt ze graag af en toe even buiten haar ‘nieuwswereld’, bijvoorbeeld voor een verhaal in een vakblad of magazine, het genereren van free publicity of het bedenken van een nieuw concept. Ook doet ze op haar persoonlijke weblog verslag van wat ze zoal meemaakt.